L´Ajuntament de Miramar renova la sala fitness del Centre Esportiu el Molí.
06/02/2024

L’Ajuntament de Miramar ha renovat la maquinària de la sala fitness del Centre Esportiu El Molí amb una inversió de  46.638 € procedent de fons propis municipals.

En concret es tracta de 14 noves màquines, tres bancs i un per abdominals i la millora de la zona de treball lliure amb una renovada estanteria per a pesos, també nous des dels 2,5 kg fins als 40 kg. A més, s’ha incorporat un sòl de llosetes de cautxú, més còmode.

La renovació de la sala s’ha realitzat pensant en màquines preparades per a treballar en diverses estacions, com per exemple s’ha renovat la màquina de rem per al treball cardiovascular, quàdriceps, espatlla, femoral tombat, etc. També s’ha dotat l’espai amb diverses gàbies de treball lliure.

Com a novetat al centre, s’ha adquirit una màquina “Jaca- Hack Squat”  per a treball intens de cames, situada al costat d’una “Multipower”, creant un encreuament de corrioles per a treballar tota mena d’exercicis.

Pilar Peiró, alcaldessa de Miramar: “El Centre Esportiu el Molí és un dels gimnasos de gestió municipal amb les millors instal·lacions de la Comarca. Ara després de més d’una dècada, modernitzem les màquines a la sala fitness per continuar tenint un centre punter on poder gaudir de l’esport”.